علت اختلاف قیمت طراحی در شرکت های طراحی چیست ؟ معمولا قیمت پایین در هر تجارتی حرف اول را می زند، اما در شرایط یکسان ! براستی چرا قیمت ها و تعرفه های طراحی سایت اینقدر متفاوت هستند ؟!

کیفیت طراحی سایت، کیفیت خدمات پشتیبانی، تعهد کاری و خروجی از عواملی هستند که در قیمت طراحی سایت تاثیر مستقیم دارند. سطح توانایی های شرکت طراح سایت بر کیفیت خروجی بسیار تاثیر گذار است. برخی از افراد یا شرکت های سودجو با استفاده از نرم افزارهای آماده  open source باعث بوجود آمدن آشفته بازاری در بین شرکت های طراحی سایت می شوند. این امر خود موجب می گردد که مشتریان قیمت های حقیقی را ندانند. ازین رو بدون دانش فنی به اینگونه شرکت ها مراجعه می کنند و در نهایت از انتخاب خود نادم می گردند.

طراحی سایت ، سئو و تولید محتوا ، پنل پیامکی

براستی تا به حال از خود پرسیده ایم که سایت هایی که هک می شوند و مورد حمله قرار می گیرند چه سایت هایی هستند ؟

آیا می دانید طبق آمار بدست آمده 85 درصد از پروژه های نرم افزاری به سرانجام نمی رسند؟

آیا می دانید 80 درصد از سایت هایی که به سرانجام می رسند مورد پسند مشتریان نیستند ؟

باید این واقعیت را دریابیم که اکثر مشتریان اطلاعات کافی از تفاوت های فنی و خدماتی ندارند. به طراحی سایت مانند خرید یک کالا می نگرند که این باعث می شود به هدف خود دست نیابند . . .

یرای مثال یک از ویژگی های بسیار مهمی که معمولا سفارش دهندگان طراحی سایت آن را در نظر نمی گیرند و بسیار روی کیفیت فنی سایت و قیمت طراحی سایت تاثیر می گذارد طراحی بدون جدول سایت است. که یک از رکن های اصلی طراحی حرفه ای یک سایت است.

علت اختلاف قیمت طراحی در شرکت های طراحی چیست

مثال

خدماتی از قبیل طراحی گرافیک سایت و ارائه پیش نمایش به مشتری ، برنامه نویسی امکانات مورد نیاز مشتری ، عکاسی از محصولات و مجموعه انجام می شود. تهیه ویدئو جهت نمایش در سایت ارائه می شود. ویرایش و تامین محتوای سایت طراحی می شود. آنالیز رقبای مشتری در فضای مجازی و ایجاد رقابت با آنها، افزایش ترافیک سایت با بالا بردن رتبه سایت طراحی شونده در موتورهای جستجو مانند گوگل و یاهو، تامین امنیت سایت ، تبلیغات سایت در اینترنت و ارائه خدمات پشتیبانی 24 ساعته از جمله خدمات حرفه ای هستند که آرمیتاژ وب برای مشتریان طراحی سایت خود ارائه می دهد.

در نهایت مشتریان باید به این فکر کنند که هدف آنها از طراحی سایتشان چیست ؟ 

قصد سفارس طراحی سایت های ارزان قیمت و بی کیفیت را دارند. یا طراحی یک سایت حرفه ای که نیازهای تجاری و غیر تجاری آنها را با قیمت مناسب برآورده سازد.

مطمئن باشید شرکتی که استراتژیش روی سایت های حرفه ای است قیمت بیشتری به شما ارائه خواهد داد. با این تفاوت که شما به سایت ایده آل خود دست می یابید.

علت اختلاف قیمت طراحی در شرکت های طراحی چیست؟ این امر به موارد زیادی بستگی دارد. جهت استعلام دقیق قیمت با شرکت آرمیتاژ وب تماس حاص فرمایید.

1 دیدگاه در “علت اختلاف قیمت طراحی در شرکت های طراحی چیست

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخگویی انلاین