اپلیکیشن و انواع آن در مشهد

اپلیکیشن و انواع آن در مشهد

طراحی سایت ، سئو و تولید محتوا ، پنل پیامکی

در دنیای دیجیتال امروز راه های ارتباطی متنوعی با کاربران وجود دارد. بنابراین باید حضور فعال و موثر در کانال های متفاوت داشت. طراحی اپلیکیشن موبایل در تجارت الکترونیک امروز به عنوان یکی از قدرتمندترین ابزارهای ارتباط با مشتریان به حساب می آید. کارفرمایان روش های بازاریابی سنتی را کنار گذاشته و پا به پای علم و تکنولوژی قدم بردارمی دارند. شاهد این هستیم که برخی از کسب و کار های اینترنتی علاوه بر ارائه محصولات به صورت فیزیکی، محصولات خود را در قالب سایت و اپلیکیشن در اختیار مشتریان قرار می دهند. بیلبوردهای تبلیغاتی در شهرهای بزرگ و از جمله مشهد شاید دیگر اثربخشی سابق را نداشته باشند و طراحی اپلیکیشن و انواع آن در مشهد به یک ضرورت تبدیل شده است.

اپلیکیشن چیست؟

طراحی سایت ، سئو و تولید محتوا ، پنل پیامکی

اپلیکیشن های اولیه که طراحی شدند بیشتر در زمینه سرگرمی و بازی بودند. اما به مرور زمان طراحی و ساخت اپلیکیشن نیز تغییر کرد. توسعه دهندگان با توجه به نیازهای عمومی مردم از جمله ورزش ،تغذیه، خرید کردن و … شروع به ساخت اپلیکیشن  به صورت هدفمندتر کردند تا نیازهای کاربران بر طرف کنند. بنابراین با اپلیکیشن های حرفه ای تر و پیچیده تر در بازار مواجه شدیم . بسیاری از این اپلیکیشن ها برای سهولت کارهای روزانه مورد استفاده قرار می گیرند که از محبوبیت بالایی برخوردارند.

.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

همانطور که میدانید مشهد از کلان شهر های کشور محسوب می شود و مقصد گردشگری ایرانیان است در نتیجه در تجارت و کسب و کار نیز می تواند بسیار موفق عمل کند. مشهد اولین شهر الکترونیک ایران انتخاب شده و زیرساخت های اینترنتی مناسبی در این شهرایجاد شده است. امروزه مردم برای بهره مندی از اینترنت از موبایل به جای کامپیوترهای شخصی استفاده می کنند. در نتیجه طراحی اپلیکیشن در مشهد می تواند یک اقدام اقتصادی باشد. در حال حاضر ساخت اپلیکیشن پا به پای طراحی وب سایت در حال گسترش و توسعه می باشد. این موضوع باعث شده است که امروزه بیشتر سازمان ها و شرکت ها علاوه بر طراحی سایت از این برنامه ها بهره ببرند.

انواع طراحی اپلیکیشن در مشهد

طراحی سایت ، سئو و تولید محتوا ، پنل پیامکی

طراحی اپلیکیشن در مشهد به دو دسته ی طراحی اپلیکیشن اندروید و طراحی اپلیکیشن ios تقسیم می شوند. شما به کمک طراحی اپلیکیشن می توانید خدمات خود را در قالب برنامه موبایل پیاده سازی کنید. با استفاده از ساخت محیط کاربر پسند و ارائه خدمات رایگان مشتریان و کاربران زیادی را به سمت خود جلب کنید. به طور کلی با استفاده از app ها می توانید از برخی خدمات بدون اینکه از خانه خارج شویم، استفاده کنیم. به طور مثال شما بدون آنکه به بانک یا ATM مراجعه کنید خدمات جابه جایی پول، خرید شارژ، کارت به کارت، پرداخت قبض و … را انجام دهید. قطعا اپلیکیشنی در این میان موفق است که بتواند خدمات را با سرعت بالاتری انجام داده و عملا کار با آن آسان باشد.

دلایل طراحی اپلیکیشن اندروید در مشهد

امروزه سیستم عامل اندروید در تلفن های هوشمند بیشترین استفاده را دارد. بنابراین طراحی اپلیکیشن اندروید یک اقدام مهم است. زیرا بر میزان فروش تاثیر مستقیم و مثبتی دارد.برای آگاهی کاربران و تبلیغ اپلیکیشن خود می توانید از معرفی، تخفیف، ارسال نوتیفیکیشن استفاده کنید. با طراحی اپلیکیشن می توانید به شکل مستقیم با کاربرانی که اپلیکیشن شما را نصب کرده اند ارتباط برقرار کنید. در سال های اخیر خرید اینترنتی در بین مردم افزایش پیدا کرده است زیرا باعث صرفه جویی در زمان می شود. تکنولوژی اپلیکیشن اندروید رو به رشد است و در آینده مشتریان بیشتری را نیز جلب خواهد کرد.

طراحی سایت ، سئو و تولید محتوا ، پنل پیامکی

مراحل انواع طراحی اپلیکیشن در مشهد

شناخت نیاز

جامعه هدف

مدل کسب درآمد

تبدیل طرح اولیه به طراحی اپلیکیشن

توسعه نمونه اولیه

تحلیل و آنالیز

تست بتا

دیباگ و انتشار app.

ویژگی های طراحی اپلیکیشن در مشهد

ارتباط با کاربران :

با طراحی اپلیکیشن در مشهد توجه کاربران به سادگی به برند شما جلب می شود. این موضوع باعث می شود که شما بتوانید مشتریان بیشتری را جلب کنید. طراحی اپلیکیشن در مشهد اعتماد کاربران را نسبت به برند شما افزایش می دهد. طراحی اپلیکیشن موبایل در مشهد به عنوان یک اقدام تبلیغاتی محسوب می شود. زیرا افراد می توانند به سادگی مهم ترین اخبار و رویداد های مربوط به کسب و کارشان را انتشار دهند.

مخاطب سازی:

اگر برای کسب و کار خود اپلیکیشن طراحی کنید کاربران دیگر مجبور نخواهند بود دامنه ی سایت شما را به خاطر بسپارند یا برای وارد شدن به سایت شما از موتورهای جستجو کمک بگیرند. در بعضی موارد حتی احتیاج به اتصال به اینترنت نیز وجود ندارد.

جامعه هدف:

بعد از اینکه خدمات ارائه شده و مشخص شده در برنامه کاربردی مشخص شد باید مخاطبین خود را بشناسید. برای مثال اینکه کاربران و مخاطبان شما چه جنسیتی دارند؟ کاربران شما در چه بازه سنی هستند؟ پلتفرم مورد نیاز آن ها چه چیزی است؟ بدین صورت می توانید مخاطبان و جامعه هدف خود را مشخص کنید.

افزایش میزان وفاداری مشتریان:

ایجاد امکاناتی نظیر پرداخت هزینه ها، قابلیت رزرواسیون، امکان پرداخت به وسیله ی طراحی اپلیکیشن تلفن های هوشمند موجب می شود که کسب و کارهای مختلف برای افزایش وفاداری مشتریان خود به یک ابزار قدرتمند دسترسی داشته باشند.

سادگی:

معمولا کاربران حوصله ندارند زمان زیادی را صرف سر و کله زدن با اپلیکیشن شما کنند. در صورتی که طراحی اپلیکیشن شما از پیچیدگی و دشواری خاصی برخوردار باشد خیلی سریع علاقه ی کاربران از بین می رود. از دیدگاه دیگر زمانی که کاربر به این نتیجه می رسد که دسترسی به اطلاعاتی که نیاز دارد با سرعت و به سادگی امکان پذیر نیست نا امید شده و به دنبال یک راه حل جایگزین می رود مواظب باشید که این جایگزین می تواند اپلیکیشن رقیب شما باشد.

طراحی سایت ، سئو و تولید محتوا ، پنل پیامکی

سرعت بالا:

یکی از مهم ترین مشخصات که برای طراحی اپلیکیشن موبایل بسیار مهم است سرعت بارگذاری یا لود بالا است. فراموش نکنید که هیچ کاربری تمایل ندارد مدت زمان زیادی را در انتظار بگذراند. سرعت در طراحی اپلیکیشن موبایل به معنای ایجاد یک مجموعه با گرافیک استاندارد، استفاده از دیتابیس ها، جداول جذاب باعث جذب کاربران نمی شود. برای جذب مشتریان تا آنجا که امکان دارد اپلیکیشن ها را ساده و با سرعت بالا طراحی کنید.

 انتخاب لوگو و نام خوب:

انتخاب لوگو و نام برای طراحی و ساخت اپلیکیشن فروشگاهی بسیار مهم است. باید نام و لوگو متناسب با برنامه و محتوای موجود در برنامه انتخاب شود. که نتیجه این کار برند شما در ذهن کاربران ماندگار تر می کند.

مزایای اپلیکیشن اختصاصی در مشهد

جذب مشتریان بیشتر

افزایش فروش

دسترسی ساده تر

ارتباطات منظم تربا مشتریان

برندسازی کسب و کارتان

 ایجاد تمایز در مقایسه با رقبا

کاهش هزینه های تبلیغات

افزایش وفادارسازی مشتریان

افزایش نرخ بازگشت سرمایه

کمک به توسعه کسب و کار

تفاوت های اصلی اندروید و IOS

سیستم عامل IOS کاربردی است زیرا اکثر تلفن های همراه هوشمندی که عموم مردم از آن ها استفاده می کنند از این سیستم عامل برخوردارند. همچنین کار با این سیستم عامل برای همه مردم جامعه ساده است. این در حالی است که رقیب آن سیستم عامل اندروید بیشتر بر روی انعطاف پذیری سیستم عامل تمرکز داشته و کدهای اندروید را به صورت متن باز ارائه کرده است.

طراحی سایت ، سئو و تولید محتوا ، پنل پیامکی

انتقال اطلاعات : اپل فیلترهای امنیتی قوی و سنگینی بر روی IOS قرار داده که انتقال اطلاعات از طریق این دستگاه به دستگاه هایی به غیر از محصولات این شرکت بسیار مشکل است. در عوض سیستم عامل اندروید به راحتی این کار را انجام میدهد. حتی در سیستم های اندروید می توانید از طریق انتقال فایل APK اپلیکیشن های مورد را نظر را جابه جا کنید.

 امنیت : از لحاظ امنیت و شخصی سازی سیستم عامل IOS بهتر عمل کرده است. شما باید حتماً اپل آیدی داشته باشید تا بتوانید از خدمات و سرویس های اپل استفاده کنید. شاید این یک نقطه ضعف هم باشد زیرا در صورت گم شدن یا فراموش شدن اپل آیدی ممکن است زمانی که نیاز باشد دوباره دستگاه شروع به کار کند امکان استفاده از دستگاه وجود نداشته باشد. اما سیستم های اندروید پسوردها و اطلاعات شما را در سرویس های جی میل ذخیره و نگهداری می کند که از نظر امنیتی، امنیت پایین تری دارد اما دسترسی به آن در مواقع لزوم راحت تر است.

در واقع تیم حرفه ای ما برای طراحی اپلیکیشن برنامه ریزی انجام می دهد تا اپلیکیشن شما علاوه بر رعایت استاندارد طراحی منحصر به فرد نیز داشته باشد.

جهت بهره مندی از اپلیکیشن و انواع آن در مشهد با آرمیتاژوب در تماس باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخگویی انلاین